تنها پناه
تنها پناه
همه ما به دنبال آرامش هستیم اما زیباترین آرامش سجده در برابر خدای جهانیان و نیایش با اوست.
نوشته شده در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:دعا,توبه,, توسط اشرف مخلوقات |

خدایا به خاطر تمام لحظاتی که از تو غافل شدم  و به خاطر وسوسه هایی که مرا به سمت

غیر تو کشاند مرا ببخش زیرا که مهربانی تو مانندی ندارد .

تو مهربانی نه مثل پدرم ، تو مهربانی نه مانند مادرم ،

تو مهربانی هستی که گرمای محبتت در سراسر عالم سایه افکنده چرا که اگر اینگونه نبود مرا

لحظه ای از یاد می بردی و آنگاه بود که آنچنان اسیر نفس شیطانی خویش می شدم که دیگر

تو را از یاد می بردم پس تو را شکر می کنم که هنوز مرا از یاد نبردی

زیرا زندگی، آزمایش ، سختیها  و موفقیت ها جلوه ای از عنایت تو در زندگی ماست.

آری خدای من تو بسیار بخشنده ای.

بارالها اگر کوتاهی کردم تو بلندمرتبه ای ، اگر پستی کردم تو عظیمی ، اگر ناسپاسی کردم تو غفوری،

اگر بیهوده گفتم تو حکیمی ، اگر ندانسته عمل کردم تو علیمی و اگر مغرور شدم

تو ستار العیوبی پس از من در گذر

آمین

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: